DRIS as a Service

Recente onderzoeken, van onder andere het CROW, bevestigen dat reizigers een grote behoefte hebben aan actuele reisinformatie op de halte. Van de reizigers is 83% voorstander van een DRIS-paneel (Dynamisch Reizigers Informatie Systeem) op elke bushalte.

Tot voorheen was het realiseren van DRIS-panelen op de halte een ingrijpende activiteit. Het verwerken van de tijdstabellen van de vervoerders, het inrichten van het centrale systeem, de omvangrijke installatiewerkzaamheden op een halte en de juiste keuze voor het type display.

Met de komst van DRIS as a Service is dat verleden tijd. Als gemeente kiest u zelf op welke haltes u actuele reisinformatie wilt tonen en Ledyears regelt de rest. DRIS as a Service is inzetbaar in heel Nederland en dankzij de schaalbaarheid geschikt voor zowel een enkele halte als een grote concessie. Zo bent u altijd up-to-date endaarnaast bieden wij een beschikbaarheid van meer dan 98% voor het hele systeem.

Geenfinanciële ruimte voor een grote investering, maar wél voldoen aan de reizigersbehoefte? Ledyears biedt u: DRIS as a Service voor een vast bedrag per maand. Meer weten? Bel Jan van der Weijden (088-3221 10 44) of Stefan Bosman (088-3221 10 15)

 

ONZE OPDRACHTGEVERS

Bezig met laden van projecten...
Enable map
Disable map

NEEM CONTACT OP MET ONZE MARKTSPECIALISTEN