Goed onderhoud is belangrijk

Na de levering en installatie wilt u natuurlijk dat uw systeem optimaal blijft functioneren. Goed onderhoud verlengt de levensduur en zorgt voor kwaliteitsbehoud. Omdat wij onze eigen systemen ontwikkelen, produceren én beheren weten wij als geen andere wat er nodig is om de systemen betrouwbaar te laten functioneren. Onze ervaren supportorganisatie zorgt voor het juiste onderhoud en borgt daarmee de maximale prestaties van uw systeem. Dit zijn onze activiteiten:

 

Soorten Onderhoudscontracten

Wij bieden verschillende soorten onderhoudscontracten aan:

Meer weten over onderhoudscontracten? Neem contact met ons op via 088-3221000 of info@ledyears.nl.

Preventief onderhoud

Voor het uitvoeren van preventief onderhoud maken wij gebruik van de informatie die wij ontvangen via het RAAAK-platform. Met dit door ons ontwikkelde softwareplatform monitoren wij continue de staat van alle systemen en onderliggende componenten. Zo hebben wij 24/7 inzicht in de status van het systeem en kunnen wij op basis van alerts en signalen snelle en gerichte acties uitvoeren.

Telefonische helpdesk

Hulp is nooit ver weg. Daarom staan onze deskundige medewerkers van de telefonisch helpdesk altijd voor u klaar.  Bel 088-3221030 of neem contact op via support@ledyears.nl.

Correctief onderhoud

Ondanks gedegen preventief onderhoud is het optreden van storingen, bijvoorbeeld door invloeden van buitenaf, niet uitgesloten. In die gevallen voeren onze service-engineers van afstand of op locatie correctieve acties uit waarmee wij het systeem weer in de juiste staat brengen. 

RAAAK – 24/7 monitoring van uw systemen

Onze supportafdeling heeft via het RAAAK-platform 24/7 zicht op de prestaties en beschikbaarheid van uw systemen. Daarmee zijn wij in staat het juiste onderhoud adequaat uit te voeren. Onze displaysystemen zijn zeer geavanceerd en geschikt voor een uitgebreide set aan modules en sensoren. Daarmee monitoren wij o.a.: temperatuur, energieverbruik, lichtintensiteit, aanwezige spanning etc.

De uitgebreide diagnostische informatie die dat oplevert is essentieel voor onze supportafdeling. Met deze informatie zijn zij in staat om vroegtijdig eventuele problemen te herkennen en op afstand op te lossen. Daarmee zijn wij in staat u de maximale beschikbaarheid te garanderen.

Heldere afspraken vastgelegd in een SLA

Alle afspraken over het onderhoud leggen wij vast in een Service Level Agreement. Deze SLA omvat daarmee alle afspraken over beschikbaarheidspercentage,  preventieve inspecties, periodieke controles, 1e en 2e lijns onderhoud, responsetijden en inbegrepen kosten. Zo bent u altijd verzekerd van goede service tegen een vaste prijs. De supportafdeling van Ledyears is erop gericht u volledig te ontzorgen. 

 

Overzichtelijke rapportages

Middels rapportages doen wij gedetailleerd verslag over de beschikbaarheid en kwaliteit van uw systemen. Wij brengen voor alle systemen en onderliggende componenten in kaart hoe het zich in de afgelopen periode heeft gedragen, welke storingen er waren en hoe die zijn opgelost.  De inhoud en vorm van de rapportage wordt vooraf met u afgestemd.

Altijd inzicht via het Incident Registratie Systeem

Het incident registratie systeem is een ticketsysteem waarin alle meldingen en storingen worden opgeslagen. Zo heeft u te allen tijde inzicht in de status en opvolging van meldingen en wordt u via e-mail automatisch op de hoogte gehouden van elke status-update.

Lees meer over Ledyears

ONZE OPDRACHTGEVERS

Bezig met laden van projecten...
Enable map
Disable map

NEEM CONTACT OP MET ONZE MARKTSPECIALISTEN