LED-scherm: een effectieve manier om uw klant te bereiken

Geplaatst in: Reclame

Een LED-scherm kan een uitkomst bieden voor het effectief en goed bereiken van uw klanten. Uit verschillende wetenschappelijke onderzoeken van Edel (1998) en Wolff (2009) blijkt dat bewegend beeld veel meer aandacht trekt dan stilstaand beeld. Dit is dan ook één van de redenen dat de inzet van dynamische reclame de afgelopen jaren een enorme vlucht heeft genomen.

 

Het effect van bewegend beeld

Door gebruik te maken van een dynamisch LED-scherm speelt u in op de deze trend en daarmee ook op de uitkomsten van de wetenschappelijke onderzoeken. Bewegend beeld is aantrekkelijker en wat aantrekkelijker is, werkt beter. Reclamemakers spelen hier handig op in door steeds mooiere, betere en creatievere animaties en video’s te ontwerpen voor het gebruik op dynamische reclamemediums.

 

Twee keer zoveel aandacht en houdt de aandacht langer vast

Doordat bewegende LED-schermen meer aandacht trekken is de kans groter dat mensen de boodschap ook echt oppakken. Als de aandacht eenmaal is getrokken is er een grotere kans dat de boodschap ook daadwerkelijk blijft hangen. Deze aandacht is minimaal twee keer zoveel als bij statische beelden, zoals posters in bushokjes. Door deze vorm van adverteren met bewegende beelden bereik je meer mensen, die de boodschap aandachtiger bekijken. Een win-win situatie.

 

Mogelijkheden LED-schermen Ledyears

Zowel voor indoor als outdoor locaties biedt Ledyears verschillende soorten LED-schermen. Doordat het mogelijk is om zowel video, animaties en tekst af te spelen op onze LED-schermen zijn de mogelijkheden eindeloos. De keuze voor het juiste scherm wordt gebaseerd op de omgevingssituatie en de doelgroep die u wilt bereiken. Klanten zoals Mini, Buva en diverse theaters gingen u al voor. Voor meer informatie en afgeronde projecten kunt u hier een kijkje nemen.

ONZE OPDRACHTGEVERS

Bezig met laden van projecten...
Enable map
Disable map

NEEM CONTACT OP MET ONZE MARKTSPECIALISTEN