• led-scherm

Reclamebord Bereik A20

Meer dan 1 miljoen mensen rijden wekelijks over de A20 bij Spaanse Polder. Het maken van reclame langs dit stukje snelweg biedt daarmee een enorm bereik. Zeker als de reclame-uiting niet statisch maar juist digitaal wordt gepresenteerd in de vorm van een LED-scherm.

En dat is precies wat BEREIK doet. Deze exploitant van buitenreclame was op deze locatie al eigenaar van een reclameobject en heeft deze omgebouwd naar een digitale vorm. Het betreft een V-opstelling waarbij de LED-schermen schuin ten op zichte van de snelweg staan en voor beide aanrijrichtingen zeer goed zichtbaar zijn.

Met de upgrade van deze locatie worden er nu meerdere advertenties per minuut vertoond. Daarmee is het object ook voor lokale ondernemers interessant geworden. Hij hoeft immers het object niet voor meerdere weken te huren, maar kan ook voor een kortere periode advertentietijd inkopen.

Qua techniek is er gekozen voor een fijne 10 mm pixelpitch waarmee de advertenties haarscherp in beeld worden opgebracht.

ONZE OPDRACHTGEVERS

Bezig met laden van projecten...
Enable map
Disable map

NEEM CONTACT OP MET ONZE MARKTSPECIALISTEN